معاون فرماندار صحنه:

سوم خرداد روزی غرورآفرین و ماندگار در تاریخ ایران است

«نادر حقی» گفت: سوم خرداد روزی غرورآفرین و ماندگار در تاریخ ایران است که با جانفشانی‌ها و دلاوری‌های غیورمردان و شیرزنان متحد تحت رهبری و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) به دست آمد.
کد خبر: ۳۴۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 20May 2019

سوم خرداد  روزی غرور آفرین و ماندگار در تاریخ این سرزمین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «نادر حقی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان صحنه  در جلسه ستاد بزرگرداشت این شهرستان اظهار داشت: سوم خرداد روزی غرورآفرین و ماندگار در تاریخ ایران است که با جان فشانی‌ها و دلاوری‌های غیور مردان و شیر زنان متحد تحت رهبری و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) به دست آمد.

سرهنگ پاسدار «محمد طاها کاظمی»  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از اهمیت آزادسازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس سخن به میان آورد و اظهار داشت: برنامه‌های روز سوم خرداد باید باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری محفل شعر با حضور شاعران حماسی، غبار رویی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نشست و کارگاه های بصیرتی، نمایشگاه عکس و همچنین سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس در پیش از خطبه‌های نماز جمعه (مصادف شدن سوم خرداد با روز جمعه) از جمله این برنامه هاست.

 سرهنگ حقی با تاکید هرچه بیشتر بر گسترش مسائل فرهنگی از دوران دفاع مقدس به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی نام بردند و یاد آور شدند که امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون خون پاک شهدا است.

انتهای  پیام/

نظر شما
پربیننده ها